Ako ohodnotiť prácu za volantom

Pred tým ako prvý krát sadnete za volant kamiónu si prečítajte tento článok.

Dokumenty a tlačivá

Stiahnite si dovolenkový list alebo ďalšie potrebné tlačivá celkom zdarma.

Všetko o kvalifikačnej karte vodiča

Informácie o základnej kvalifikácii a pravidelnom výcviku profesionálnych vodičov.

PALIFOR LOGISTICS-BELGICKO

Zdravím Vás kolegovia,neodporúčam firmu PALIFOR LOG. v žiadnom prípade. Robil som tam 4 roky. Do januára to bolo relatívne v poriadku,peniaze na čas,robota v poriadku,žiaden väčší problém.Po novom roku to ale išlo rapidne dolu vodou.Začali meškať diéty aj základ,strhávanie za hoci akú hovadinu. Prestal platiť odvody do socialky a zdravotnej poisťovne.Majiteľ aj so synom(špeditér) sa začali správať ako bohovia.Reči tipu "niečo sa ti nepáči môžeš sa pratať"boli na dennom poriadku.Dohodnuté zmluvne podmienky prestali platiť zo dna na deň. Podpísaná zmluva a podmienky v nej pre neho nič neznamenali.Správa na transics "ak sa niekto bude pýtať na výplatu tak s nim bude rozviazaná pracovná zmluva"hovori za všetko. O kamiónoch ani nebudem písať všetky sú v dezolátnom stave,polovica veci v nich nefunguje.Držím palce pri hľadaní dobrej firmy kde všetko funguje tak ako má a veľa šťastných kilometrov

palifor 2015

Zdravicko páni som jeden z vás ktorý pracuje v palifore svamy. Po prečítaní fóra som sa rozhodol vám možno budúcim novým kolegom napísať aj ja.od nového roka sa u nás v palifore všeličo zmenilo a určite vás bude zaujímať čo? Veľa z vás o palifore poculo vela zlého napr.chodí sa cez karty,nakladá sa nad 24 t,nechodí nám na čas výplata,mladý šéf tu každému sťažuje život a pod. Srandy. Tak poďme pekne poporiadku. Začnem tým najdôležitejším a to sú peniaze ;) veď kvôli nim sme tu! Myslím si a aj s počutia viem že vo viacerých firmách vyplácajú štýlom že diéty sa rozdelia do dvoch termínoch v mesiaci a na koniec základ. Je pravda že občas nám ten základ posunuli do druhého mesiaca ale za každým máme vždy všetko vyplatené. Inak by som tu nerobil ani ja keby to tak nebolo. Pokiaľ ide o nakladanie cez 24t tak môžem napísať že už pár mesiacov som nad 24t nenakladal pokiaľ nešlo o nakladanie vody cristaline. ;) takže sa snaží to zbytočné neprehanat. Pokiaľ ide o porušovanie aetr. Mám nato jeden názor keď raz povolis a je tu takých veľa tak tak budeš robiť. Viem že každý máme neake svedomie a chceme si urobiť robotu svedomito. Jednoducho nejdem a hotovo a nikto vám zato nedokáže ublížiť. Hovorím o skúsenostiach z roku 2014. V dnešnej dobe to je tak že sa cez aetr nechodí lebo sa platili veľké pokuty. Je pravda že to občas aj mne ujde ohľadne výkonu ale za to môže väčšinou firma kde zrovna nakladam. Ale nieje to nič hrozneho. V dnešnej dobe každý snaz vie že vodičov je málo a myslím si že je u nás celkom fajn. Všade sa musí makať keď chceme zarobiť.preto vám môžem napísať že sme z mala firiem kde sa zarába najviac ale bohužiaľ je to časovo nastavene čím dlhšie tu robíš tým viac máš a dostanete sa až na 60 na deň a 600 eur základ. V Bratislave máme dve kočky ktoré nám tu predkladajú keď máme v práci neaky problém. Ak máte neake otázky ohľadne práce s kludom im zavolajte radi vám vysvetlia všetko čo sa týka práce u nás. Tak zatiaľ sa tu majte a raz sa možno stretneme tu na Palifore.

Palifor

ZDRAVIM VAS KOLEGOVIA.VSETKO CO PISETE JE UPLNA PRAVDA.PRACUJEM TAM UZ 5 ROKOV.KEBY SOM SI TAM NEUROBIL A NEVYBOJOVAL DOBRE ZAZEMIE TAK SOM TAM UZ DAVNO NENI.JAZDIM SKORO VZDY NA NOVYCH AUTACH A DIETY+VRECKOVE MAM SKORO VZDY MAXIMALNE.TAKYCHTO VODICOV JE TAM VELMI MALO.Z OSTATNYMI ROBIA AKO Z HOVADAMI.DOSTAVAJU MINIMALNE DIETY A JAZDIA NA ROZBITYCH STARYCH KAMIONOCH BEZ STK.A TO CO ROBIA S NOVYMI VODICMI CO SU V SKUSOBNEJ DOBE JE NIECO NEUVERITELNE!!!!!!!JAZDIA ZA MINIMALNE DIETY NA VSELIAKYCH VRAKOCH A ESTE ICH NUTIA JAZDIT CEZ KRUZKY,ALEBO NA KARTOVYCH TACHOGRAFOCH ROBIT AJ 11H CISTEJ JAZDY A PODOBNE NEZMYSLI!!!!!!!TAKZE KAZDY NOVY UCHADZAC O PRACU V TEJTO FIRME MA URCITE NAD CIM PREMYSLAT.SATNA,SPRCHA,ZACHOD NA CENTRALE V BELGICKU JE V KATASTROFALNOM STAVE NA ZAPLAKANIE!!!!!!!TAHACE A NAVESY-TOTALNE SROTY AZ NA PAR NOVYCH.PRAJEM PRIJEMNU SPOLUPRACU. :-)

...banbula...

...JEDNYM SLOVOM SI FAJKA...

Pravda

Presne tak ako hovoris, navyse pokial viem kamiony ani nechodili na stk na slovensko, pretoze vraj ani neboli zaregistrovane v mytnom systeme... no ved ale za peniaze na slovensku vybavis vsetko ..... ja som tam odrobil jeden turnus a viac som sa tam neukazal! pristup ako k hovadam, bezne sa tam robili prepravy typu, ze v arcelorkach sofer nalozil zvitky do max. moznej hmotnosti, potom siel na firmu dolozil dalsich 5-10 ton tovaru ci uz paletoveho alebo niejake profily, a s takouto pretazenou supravou sa tam jazdilo!!! 30ton bola normalna vaha, nehovoriac o tom ze robili problemy koli spotrebe,a dalsia vec bola ze zdoraznujem obcas tlacili na jazdu cez kruzky s tym ze pokutu zaplatia oni.ale na to sa im mozem vy.... ! neodporucam ist ani skusat pretoze to podla mna nema vyznam.oni funguju len vdaka tomu ze tam chodia soferi na skusku...a tym padom im ma stale kto jazdit.hnus firma

dlh na poistnom

PALIFOR SLOVAQUIE s.r.o.

Poisťovňa: Sociálna poisťovňa
Adresa: Račianska 66, Bratislava
Dlh na poistnom: 81 373,20 EUR
Stav platný k: 31.10.2012

dlh na poistnom

PALIFOR SLOVAQUIE S.R.O.

Poisťovňa: Všeobecná zdravotná poisťovňa
Adresa: RAČIANSKA 66, 83102, BRATISLAVA
IČO: 36287679
Dlh na poistnom: 19 636,36 EUR
Typ platiteľa: Zamestnavatel
Stav platný k: 31.10.2012

b