Ako ohodnotiť prácu za volantom

Pred tým ako prvý krát sadnete za volant kamiónu si prečítajte tento článok.

Dokumenty a tlačivá

Stiahnite si dovolenkový list alebo ďalšie potrebné tlačivá celkom zdarma.

Všetko o kvalifikačnej karte vodiča

Informácie o základnej kvalifikácii a pravidelnom výcviku profesionálnych vodičov.

Nefunkcny rakusky GO-BOX

Zdravim kolegovia, stalo sa vam ze rakusky GO-BOX prestal fungovat tak, ze nepipal vobec? Teda bol pocas jazdy na rakuskych platenych usekoch ticho?

samozrejme ze sa to stava,

samozrejme ze sa to stava, tak isto aj na ceskom myte. Treba ist na najblizsiu pumpu a box ti vymenia a hlavne nezabudni doplatit chybajuce brany

...mam gobox, ktory netreba

...mam gobox, ktory netreba dobijat, ide o sposob platby post-pay.
V AT jazdim 10rokov a na to pipnutie som si zvykol tak, ze som ho uz prestal vnimat. Navyse denne prechadzam cez AT, DE, CH. V Nemecku to pipa slabsie, vo Svajciarsku vobec.
Gobox mi nepipal cca dva tyzdne. Sami sme sa priznali, odpisali nam, ze gobox je potrebne vymenit-nic viac. Stalo sa, ale o par dni na to ma zastavila hliadka Asfinag a napocitali mi "nahradne myto" 1670 EUR.
Pride mi nekorektne, ze nauctuju taku sumu za to, ze som si nevsimol, ze gobox stichol. Ti, co to poznate, viete, ze ide o obcasne nepravidelne pipnutie. Nemecka jednotka ked nefunguje, pipne dlhsie a rozsvieti sa cervena led, nasa (SK) zacne blikat tusim - jednoducho ide o varovne znamenie. AT gobox stichne a caka kolko "na seba zarobi".

treba na to davat pozor, ale

treba na to davat pozor, ale doplatit sa musi, to ti samo nestrhne ako slovenske myto. Ja som isiel uz na sK a nevedel som ze aj tunel pri viedni ma vlastnu branu, kde mi to nepiplo a ani tam nieje nic vidiet ako brana. No a pred Kittsee ma zastavili a mal som to za 240 a ani DAS nepomohla

b